Hippies #1 (STOP SMOKING!)



Elin Henrikson, Canon IXUS 105.

Det här är några av de bilder jag tog under vår festivaldag, 14 juni. Jag ahr också några bilder på mig själv, som jag inte riktigt vill visa. Alla vi fotografer har väl tagit bilder på oss själva och verkligen känt; fyfan, vad ful jag blev på det kortet. Jag delar upp Hippie-bilderna i två delar, så resten får ni se på tisdag. Jag vill också passa på att tacka Mex,  5:e bilden till vänster, för en länkning, så därför får du en länk utav mig. För att komma till hennes blogg, klicka HÄR.
 
INGEN UTAV PERSONERNA SOM MEDVERKADE PÅ DESSA KORT SKADADES.
Kommentarer
Postat av: Mex

Äntligen har du laddat upp bilderna. <3

Varsågod. :D Och vad fan gör jag på sista bilden??? :o

2012-09-10 @ 16:05:27
URL: http://mexinthespace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback