Hej igen!

Vad härligt det är att få träffa er igen! Om det nu är några som läser, men vi ska inte tråka ner oss med det. Nu har jag haft en välförtjänt paus under ett par veckor, och nu är det faktiskt kul att blogga igen! ;) Jag har boostat upp mig rejält, och börjat hitta mig själv. Jag har äntligen klippt av mig mitt hatade hår, till en bättre längd. Ni kanske inte visste att jag hatade det, men jag märkte efter klippningen, att det här är jag. Nu kommer den här bloggen förändras så mycket, ni kommer verkligen att märka skillnad. Jag har bestämt mig för att sluta härma mina favoritbloggare, och vara den jag är. För ja, jag har härmat dem, utan att jag tänkt på det. Inte i början, då var jag mig själv, men nu på slutet har jag i princip bara härmats. Så därför ska jag även ta och göra om den bloggdesign som var tänkt att komma upp nu, och istället fixa den så den passar min stil bättre. Jag har också insett att jag inte ska behöva ha det det där tvånget i mina tankar att vara tvungen att uppdatera. Jag kommer ha ett par veckor nu, ungefär fram till skolan börjar, då jag inte kommer uppdatera så mycket, både för att hitta mig själv, och för att det är SOMMARLOV! Då ska man njuta av sommaren och bara ha det gôtt. Jag vill att alla bloggare förstår det här, man måste kunna koppla av från sin blogg. Så jag önskar er en riktigt bra sommar, och som grädde på moset, får ni se vad jag hållt på med de senaste veckorna.
 
Kommentarer
Postat av: Mex

Vad fin du blev! :)

Svar: Tack! Känns skönt att någon tyckte om det ;)
EH

2012-07-14 @ 22:36:53
URL: http://beatlesbloggen.bloggplatsen.se
Postat av: Mex

Du ser mer vuxnare ut på ett bra sätt! :)

Svar: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.
EH

2012-07-15 @ 16:48:26
URL: http://beatlesbloggen.bloggplatsen.se
Postat av: Klara

Vad söt du är :)

Svar: Tack så mycket!
EH

2012-07-16 @ 15:51:59
URL: http://www.coltsfoot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback