Vem är EH?

Nu tänkte jag att ni skulle få reda på lite mer om mig. Välbehövligt?

Elin, som jag egentligen heter, är född 2000 och en tjej som älskar att sjunga. Jag har alltid en bok med mig, vart jag än går. Någon form av någonting. Kom inte på någon bra anledning. Sedan 2012 är Elin VÄLDIGT intresserad av bloggdesign och varje dag går hon in minst en gång på DDB och FixaDinBlogg.  Elin går också i musikklass och har gått i folkdans. Hon spelar även piano och fiol.

Till Vardags brukar Elin vara med kompisar och såklart läsa. Hon pysslar även och trixar och fixar med bloggen.

EHPhoton är min andra personliga blogg. Jag startade den i Januari 2012 men det känns ändå som att jag har haft den i flera år! Förut hade jag en blogg på bloggplatsen. Och så letade jag ju såklart upp den nu! HAHA, den finns i alla fall här; musicelin.

Sist men inte minst, välkommen till EHPhoton.

Följ mig gärna på bloglovin'.

Kontakt: [email protected]
Kommentarer
Postat av: stina

well...... tack så mycket. :(

2012-05-20 @ 17:06:25
URL: http://pwned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback