Tonight Tonight...

Ok, jag syftar INTE på låten. Jag tänkte mer på kväll, men men. Imorgon ska mormor till doktorn, gud vad kul... Nej faktiskt inte. Idag var vi ute lite på sta'n och det var ju ett väldigt mysigt fil, Garströms tror jag det hette. Tyvärr kan jag ju inte lägga upp några bilder vi mobilen på något sätt så ni får stå ut med textinlägg helt enkelt. Imorgon ska vi också se på bio, men det blir inte Hunger Games. Kanske Kvarteret Skatan, jag vet inte. Idag på sta'n var vi (jag) på jakt efter den här populära vårväskan, ni vet den med mycket färg. Men den var slutsåld och jag älskar ju mycket färg, så jag tror jag måste beställa den från! Ha det! Elin Ni får stå ut med inlägg på kvällarna nu, men kan kanske vara snäll och göra ett tidsinställt åt er till imorrn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback